Witam ponownie! Sam do końca nie wiem czy w pełni powrócę do blogowania. Na pewno napiszę o Bioshock Infinite. Jako osoba, która jest ogromnym fanem Rapture wręcz mam obowiązek podzielić się swoimi opiniami na temat tej gry. Jeżeli ktoś się nadal zastanawia nad zakupem to przestańcie w tej chwili. To fenomenalna gra i musicie w nią zagrać. Ale czy jest lepsza niż część pierwsza (w połączeniu z drugą)? Nie, nie jest, ale to zostawmy na inny wpis.

Teraz małe co nieco, w którym brałem udział, mianowicie dyskusja na temat nadchodzącego Batmana: Arkham Origins. Możecie ją przeczytać o tutaj, w tym miejscu. Sprawdźcie również blog Szyby jeżeli macie wolny czas: pisze o grach, trochę więcej o anime i na dodatek całkiem mądrze. A to się ceni.

W ramach krótkiego update’u:  odrobinę pozmieniałem na stronie, usunąłęm kategorie, dodałem twittera w sidebarze itp. Ogólnie oczyściłem trochę bloga, by było bardziej przejrzyście i by się lepiej czytało. A więc czytajcie dyskusję i do następnego!

tumblr_m4l1yvnxiC1qmlo1po1_500

Chyba już skumałem panie Bale, p… proszę mnie puścić…

Skomentuj

