Spójrzcie na te wszystkie dodatki (kliknijcie na obrazek by powiększyć). Dla fana pierwszej części takiego jakim jestem ja, jest to niesamowicie kusząca paczka. Niestety, cena 150 dolarów (auć!) jest zbyt mordercza jak dla mojego portfela. I niestety nie ma tutaj takich rzeczy, które musiałbym posiadać. Jeżeli wrzuciliby jeszcze Season Pass ze wszystkimi DLC jakie powstaną to bym bez wahania brał bo by się opłacało brać tą edycje kolekcjonerską. A tak to naklejki, pocztówki i inne drobne bzdety niestety nie przekonują mnie. Natomiast okładka…

… jest fantastyczna! Nie dość, że nawiązuje do poprzedniej okładki to jeszcze na dodatek jest wykonana w podobnym humorystycznym akcentem. Jest naprawdę dobra, a kolorowe tło wszystko wyolbrzymia i sprawia, że jest takie żywe. Bardzo mnie się podoba, plusik ode mnie dla Was Gearbox.

Piękna okładka w pięknym HööD.

Skomentuj

