Poniedziałkowy utwór pierwszego Długiego Tygodnia należy do gry do której powróciłem kilka dni temu i cieszę się, że mogłem to zrobić, bo granie bohaterem z komiksów zawsze wydawało się czymś ekscytującym. I kim innym mógłbym grać jak nie Mrocznym Rycerzem w Batman Arkham City, grze której wystawiłem bardzo dobrą ocenę i którą mógłbym przechodzić po kilka razy. Czekając na dodatek z Harley Quinn, odświeżyłem sobie ten tytuł i ponownie posłuchałem fenomenalnej oprawy dźwiękowej. Epickie OST? Jak najbardziej, posłuchajcie.

Zanim włączymy grę to właśnie ten główny utwór nakręca nas do grania i robi to świetnie. Słychać w nim klimat Batmana, podniosłe brzmienia, które idealnie pasują do zaskakujących walk z bossami tej gry i nadzieję ludzi wierzących w jego dobro. Powiem szczerze, gdy podczas grania usłyszałem ten utwór, wszedłem na najbliższy gargulec, spojrzałem na panoramę Arkham City oraz samego Gotham i… przeszły mnie ciarki. Za to kocham gry. Sami tworzymy niesamowite filmowe momenty, a twórcy gier tylko nam dają do tego narzędzia. Kudos dla Rocksteady. Róbcie więcej takich wspaniałych gier i utworów.

Nananananananana!

Skomentuj

