Ja to lubię sobie wymyślać nowe pomysły na wpisy. A więc czas rozpocząć Długi Tydzień!  Przez cały tydzień, każdego dnia będę wrzucał jeden wpis z daną tematyką. Inne wpisy mogą się normalnie pojawiać, ale te pojawią się na 100%.  W tym tygodniu pokażę Wam, moją siódemkę epickich utworów z gier, które mi pierwsze przyszły do głowy. I nawet nie musiałem się wysilać, ba – musiałem wybierać, które są więcej warte wciśnięcia do tej siódemki. Niektóre nie pasowały jako osobne utwory, inne nie imponowały aż tak bardzo jak te, które Wam zaprezentuję. Ale ogromna ilość świetnych utworów tylko dobrze świadczy o dojrzałości gier i tego, że się stają coraz to poważniejszym rywalem dla filmów, ale nieee… Nadal jest sporo osób uznających gry za dziecinne lub brutalne, ale to zostawmy na kiedy indziej. W jednej recenzji poruszę ten temat i raczej już więcej do niego nie powrócę, gdyż jest to tylko głupi mit.

Szczęśliwy szczeniak Szczepan nie może się doczekać owych cudownych utworów.

Skomentuj

