Nauka mnie zjadła i nie miałem czasu na wpisy, ale wracam z kolejną porcją materiałów z Assassin’s Creed III. Głównego trailera Wam nie pokazałem, bo to tylko CG. Natomiast dzisiaj Ubi dali zwiastun zwiastuna, czyli po angielsku – teaser, i to z samej gry! Jest strasznie krótki, ale zdecydowanie klimatyczny.

O ile wcześniej byłem z lekka sceptyczny, tak po tym filmiku i wielu informacjach na nowo czekam na tą grę. Nie jest to wielki skok graficzny, ale hoooly shit mamy łuk, tomahawk i transformujący się hidden blade. Naprawdę będziemy się czuć jak prawdziwy Animusowy predator. Spójrzcie na te realistycznie ruszające się palce, to jest… po prostu cudowne. Takie drobne smaczki naprawdę radują mnie, bo widać, że twórcy nie idą na skróty tylko każdy detal będzie dopracowany. By odblokować trzeba wspierać Connora i dzielić się linkami i filmikiem na Twitterze oraz Facebooku. Jest to trochę chamski ruch, ale to pęknie w kilka dni, zobaczycie. CZEKAMMM.

Ta animacja to czysta poezja.

Skomentuj

