Wczoraj byłem na występie Kabaretu Moralnego Niepokoju i wiadomo – bawiłem się świetnie. Miałem lekkie obawy, że chłopaki będą robić same znane kawałki, ale na szczęście 90% skeczy to były nowinki. Świetne nowinki. Stworzyli nową serię pod tytułem Galaktikos, którą właśnie nam przedstawili (w lekko skróconej wersji) i trzyma poziom, oj trzyma. Nie wiem co tu dużo powiedzieć, to KMN! Nie znam Polaka, który by ich nie lubił lub też by się nie zaśmiał z ich skeczy. Są jednymi z najlepszych i wiedzą bardzo dobrze o tym, nawet pomimo braku bardzo charyzmatycznej Katarzyny Pakosińskiej.

I wielkim zaskoczeniem było dla mnie to, że znaleźli zastępczynię dla pani Kasi – Agatę Załęcką. Oczywiście, wiadomo było że nie będzie ona równie świetna co Pakosińska, ale tam gdzie grała to wypadła dobrze. A niestety za dużo nie zagrała. Raz zaśpiewała, dwa razy się pokazała jako ślicznotka i to by było na tyle. Jak najbardziej pasuje ona do tych ról, ale jednak nie za bardzo widzę żeby mogła się sprawdzić w czymś innym jak chociażby gospodyni, złośliwa żona etc. Ale to już wchodzenie w szczegoły. Ważne, że rozśmieszyli wszystkich i każdy wyszedł z sali zadowolony. A mogło być inaczej?

A niby mieli upaść bez pani Kasi… Hah!

Skomentuj

