Czemu napisałem oh boy? No cóż, po prostu mam lekkie obawy jeżeli chodzi o nowe single obu zespołów. O ile Rush lubię od dawna i większość ich utworów mnie się podoba, tak jak Linkin Park lubię tylko za stare hity. Jednak wiadomo, nie można ciągle trzymać się tego samego i oba zespoły spróbowały czegoś nowego. Zacznijmy od Linkin Park:

Beat wpada w ucho, utwór nienajgorszy, ale w sumie nie jestem zaskoczony. Powoli zaczęli iść w stronę mainstreamu od kiedy zaczęli robić utwory do Transformersów. Jednak Rush zaskoczyło mnie zarówno pozytywnie jak i negatywnie. Posłuchajcie:

Brzmi nieźle jak na taki rockowo-metalowy utwór co nie? Naprawdę solidny kawałek, staruszki nadal grzeją mocno. Akurat ta piosenka mnie się o wiele bardziej podoba niż ta od Linkin Park jednak problem w tym, że jest ona strasznie… zwykła. Rush zawsze grali bardzo progresywnie, dziwacznie, inaczej i to im przyniosło sławę. Tak samo Linkin Park grało mocno, z dobrymi tekstami i melodiami których się nie zapomina. I akurat tak zestawiłem te dwa nowe single ponieważ oba te zespoły w nich trochę tracą swoją osobowość. Chcąc trafić do innych słuchaczy za bardzo się upodobniają do zwykłych zespołów, których nic specjalnego nie wyróżnia. A to jest przecież Rush i Linkin Park, dwa DUŻE i znane zespoły. Może trochę zbyt negatywnie jestem nastawiony, ale po prostu szkoda żeby nagle stracili swoj „imidż”. Czekam na płyty i mam nadzieję, że będą dobre!

Kanada to nie tylko syrop klonowy i agresywne łosie. Rock on Rush, rock on.

Skomentuj

