Uno, nie spodziewałem się, że Dishonored wychodzi w tym roku. Jak na grę, która dopiero teraz otrzymała zwiastun to myślałem, że będzie mniej więcej na początku 2013 roku. Dos, czekam na Bioshock Infinite tak jak dziecko czeka na Boże Narodzenie. Kocham tą serię, ale Dishonored naprawdę naprawdę naprawdę mnie się podoba. Dokładnie tak jak Bioshock i The Darkness, wrzuca nowe życie do dzisiejszych FPSów, które zostały pochłonięte przez nudne wojenne strzelaniny. Zobaczcie zwiastun, a zrozumiecie o co mi chodzi, bo gra ma mniej więcej tak wyglądać (nie żartuję).

Brawo Bethesda, wiecie na jakie gry stawiać. Oby tylko zwykły niedzielny gracz Jan Nowak docenił starania developerów. Póki co Dishonored ma moje pieniądze bezpiecznie w swoich kieszeniach. Poproszę teraz tylko więcej filmików z samej gry oraz trochę oleju do rozumu Bethesdy, którzy prawdopodobnie chcą porzucić świetnie wyglądające Prey 2. Tak odpuśćmy sobie tą grę, ale przepuszczajmy inne świetne tytuły jak Wet oraz Rogue Warrior, które są pełne błędów i otrzymują oceny od 2/10 do 6/10. SUPER. Dobra, koniec hejtowania dziwnej Bethesdy. Walić przereklamowane Skyrim, Dishonored musi się udać. Musi.

Soon…

Skomentuj

