Witajcie! Długo mnie nie było, ale pora się ogarnąć i zacząć pisać chociaż odrobinę na tym blogu. Zaczynam od czegoś sporego dla mnie, a więc wywiad przeprowadzony ze mną, przez GameReactor TV podczas eventu Ghost Recon Future Soldier. Zapowiedź już umieściłem, a więc teraz czas na sam wywiad. Dla osób nie znających mnie – jestem na początku tego wywiadu, drugiego kolesia nie znam.

Wiem, byłem zestresowany. Ale co zrobić gdy jest się takim drobnym redaktorem, który bierze udział w takim eventcie na którym są dziennikarze z całego świata. Niesamowite uczucie było. Pizza chłodna, ale przynajmniej sama gra była bardzo dobra. Poprosze o więcej takich zaproszeń, pleaaase!

Właśnie taką miałem minę, gdy się dowiedziałem, że wezmę udział w tym pokazie.

2 myśli na temat “Hopsiup, wywiad ze mną!

Skomentuj

