Przed chwilą przeszedłem demo gry, do której przylepiłem tytuł „e tam, może wezmę jak będzie przecena”. Odwołuję wszystko. Olać Journey, w które jeszcze nie grałem. Olać masę innych gier, których jeszcze w pełni nie ukończyłem. Muszę lecieć do sklepu po doładowanie kasy, bo chcę Closure!

Dobra atmosfera, świetny design, niesamowite podejście do światła i ciemności oraz wykorzystywanie tego w puzzlach… Mistrzostwo! Nie odpuszczajcie sobie tej gry, bo naprawdę wyróżnia się spośród średniej reszty jakością i ciekawym pomysłem.

Pan da złotówkę na Closure…

Skomentuj

