Czas rozpocząć nową serię, którą nazwałem „Chcę to!”. Będę w niej umieszczał ciekawe, unikalne i prawdziwe przedmioty, które można zakupić w internecie lub też takie, które po prostu ktoś wykonał. Zaczynamy z niby niczym specjalnym, ale wygląd tego przedmiotu jest niesamowity. Mowię o szklance do whiskey z filmu Blade Runner, który również opisałem na swoim blogu (a tą szklankę możecie kupić TUTAJ). Tak, można kupić szklankę w 100% identyczną do tej, z których Harrison Ford pił.

Pewna włoska firma tworzyła je własnoręcznie ze szkła krystalicznego, a później wykorzystali akurat ten model do filmu. Co więc powstrzymuje mnie przed kupieniem tego cuda? No cóż, jak zwykle… cena. W chwili obecnej można tą szklankę kupić za – heh – 270 złotych. Wow, za jedną szklankę. Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie jest to mordercza cena. Aż bałbym się pić z niej by jej nie uszkodzić lub nawet stłuc. Ale i tak pomimo ceny… Chcę to!

Mój portfel powoli zaczyna umierać, gdy widzi taką sumkę.

Skomentuj

