Osoby, które mnie znają wiedzą, że jestem całkiem oszczędną osobą. Rzadko kupuję sobie ubrania, buty, filmy czy nawet gry. Chyba, że naprawdę MUSZĘ mieć jakąś grę co się nieczęsto zdarza. Tym razem do zakupów nakłoniły mnie niesamowicie dobre okazje na filmy oraz niemalże darmowa gra. Alien Anthology oraz Stanley Kubrick Collection kupiłem łącznie za 400 koron, a normalnie powinienem był zapłacić dwa razy tyle. Dla mnie extra, tym bardziej, że z jego filmów widziałem tylko Full Metal Jacket. Natomiast Syndicate kupiłem za prawie darmo ponieważ wymieniłem parę starych gier i musiałem dopłacić zaledwie kilka koron. Grałem trochę ponad godzinę w singleplayer i muszę powiedzieć, że na razie mnie się bardzo podoba. Grafika i muzyka robią duże wrażenie.

Blu-ray madness!

Skomentuj

