Pierwszą część Borderlands kupiłem tylko i wyłącznie dlatego ponieważ kumpel mnie namówił. Oprócz humoru i uwielbianej przeze mnie grafiki cellshade, nic mnie nie ciągnęło do tej gry. Po czym się okazało, że jemu się ta gra znudziła, a mnie wciagnęła w całości i grałem z innymi kumplami poprzez internet. Wszystko w niej było po prostu „cool”. Lokacje, różnorodni przeciwnicy, świetny humor, wolność oraz BAZYLION broni. A wszystko dlatego ponieważ były kompletnie losowe. Niczym FPSowe Diablo – geniusz.

O Borderlands 2 wiadomo było już trochę czasu aczkolwiek do tej pory nie mieliśmy pożądnego trailera. Well I’ll be damned, bo zwiastun tej gry wyskoczył znienacka i uderzył wszystkie strony gamingowe swoją ogromną ilością informacji oraz gameplay’u. Oglądajcie tutaj, teraz, już już już!

Ahhh, to jest kontynuacja której wszyscy chcieli. Nowe postacie będące świeżymi wersjami starych bohaterów, więcej ciekawych NPC (non playable characters), interesujący przeciwnicy, ulepszone menu, ten sam cudny humor i oczywiście… Claptrap! W pierwszej części tylko fabuła była słaba. Równie słaba niczym w filmach Michaela Baya, ale wystarczy że ten element poprawią i powinien być hit. Wub wub wub!

Ayay gringo, Borderlands humor esta muchos bueno!

Skomentuj

