Uwielbiam jeździć w góry do Norwegii, Włoch, Szwecji  i oczywiście uwielbiam śnieg. Na nartach jeździłem wiele lat, aż później zaczęły mnie nudzić i spróbowałem deskę. Snowboard szybko pokochałem, dzięki adrenalinie oraz kontroli stoku jaką można osiągnąć. Jednak gdy jeździłem na nartach to nieraz próbowałem wykonywać różne tricki. Nie mniej do flipów nigdy się nie posunąłem, bo brakowało mi zarówno odwagi jak i umiejętności. Więc akurat jestem w stanie zrozumieć jak bardzo mocnym, odważnym i zdeterminowanym człowiekiem jest Josh Dueck. Nie wiecie kto to jest i co osiągnął? Obejrzyjcie filmik poniżej.

Co tu dużo mówić, fantastyczny filmik po którym aż chce się żyć i być bardziej pozytywnym. Nie wzruszyłem się aż do łez, ale poruszyła mnie historia Josha.  Nie ma rzeczy niemożliwych, a marzenia się spełniają.

Josh, you are THE man.

Skomentuj

