Nigdy nie posiadałem Xboxa, ani Xboxa 360. Raz zagrałem w Halo 3 u kolegi, nie przypadło mi kompletnie do gustu. Później przeszedłem razem z nim Halo Reach i gra była całkiem ok, końcówka była bardzo unikalna. Ta seria nigdy nie była mi bliska, aczkolwiek główny motyw drugiej części zawsze był dla mnie jednym z najpotężniejszych motywów w grach. Posłuchajcie.

Od czasu głównego motywu z Duke Nukem 3D (który notabene stworzył Megadeth) nie było tak świetnego motywu rockowego/metalowego. Oczywiście nie jest to nowy utwór tylko przeróbka oryginału i w tym wypadku muszę powiedzieć, że uczeń pokonał mistrza. Oryginał jest dobry, ale nie ma takiego powera jak Mjolnir Mix. Gdyby było więcej takich utworów w grze to zapewne bym bardziej polubił tą serię, ale słuchanie solówki saksofonu podczas wielkich batalii nie jest zbytnio trafnym elementem zbudowania napięcia i klimatu. Nie mniej, ten motyw wymiata i każda sekunda jest świetna. Rock on.

Hell yeah.

Skomentuj

