Osoby, które mnie dobrze znają zapewne nie spodziewaliby się takiego utworu w mojej topliście. Ale gdy byłem mniejszy to bardzo lubiłem zespół OutKast. Taka radosna, rytmiczna muzyka z ciekawym tekstem mnie się bardzo podobała. Hey Ya to był mój pierwszy kupiony dzwonek na moją pierwsza komórkę, to dopiero był szpan i się puszczało te polifoniczne dźwięki w klasie, ahhh… Nie mniej jednak Ms. Jackson był moim absolutnie ulubionym utworem od OutKast. Czemu? Hmmm… Nie jestem w stanie do końca powiedzieć. Może to ten świetny teledysk, może melodia która nigdy nie jest w stanie się znudzić albo tekst, który pomimo upływu lat nadal bardzo dobrze pamiętam. Wiem jedno – kocham ten utwór. I’m sorry Ms. Jackson UUUU!

3 myśli na temat “Najlepsze utwory EVER #2

  1. outkast z tym wlasnie kawalkiem ms. jackson, w czasach rozkwitu takich kapel jak korn, limp bizkit, linkin park, papa roach itp rowniez przewijal sie na mtv 2 :) mam do niego swego rodzaju sentyment, przypomniales mi stare dobre czasy :) dzieki

  2. Nie ma za co :D Tak sobie przelatywalem miedzy stacjami w radiu i akurat na tym sie zatrzymalo. I jak we mnie wspomnienia cisnely tak musialem sie nimi podzielic ;)

Skomentuj

