… życie to nie zabawa, dobrze to wiem! Woo! Nie ma to jak świetny utwor na początek newsa. W chwili obecnej jestem w Warszawie, bo już tutaj nie byłem ponad rok i się solidnie za rodzinką stęskniłem. Mikołaj już fajne prezenty przyniósł, w ciekawe gierki grałem, widziałem dobre filmy i jak zwykle zamieszcze tu swoje opinie na te tematy. Po tym jak powróce do nauki postaram się umieścić ciekawe linki, kolejne najlepsze utwory, a także coś nowego co mam nadzieję, że wyjdzie poza moje forum. Zapraszam oczywiście w między czasie na nasz portal GameFaction, a teraz biorę się za naukę, która oczywiiiiiście jest moim priorytetem (to nie sarkazm).

Ej, to naprawdę nie był sarkazm…

Skomentuj

